دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی فیلمهای الهام بخشی که نگاهتان به زندگی را تغییر می دهند(1)

معرفی فیلمهای الهام بخشی که نگاهتان به زندگی را تغییر می دهند(1)

معرفی فیلمهای الهام بخشی که نگاهتان به زندگی را تغییر می دهند(1)

1- فارست گامپ – Forrest Gump

این فیلم را رابرت زمکیس ساخته است. این اثر محصول 1994 است.فیلم درباره مرد ساده دلی به نام فارست گامپ است که چند دهه از زندگی او روایت می شود. نقش فارست را تام هنکس بازی می کند.تماشای این اثر زیبا را از دست ندهید.

2- جنگجوی صلح‌طلب – Peaceful Warrior

 داستان فیلم که در سال 2006 ساخته شده قصه ژیمناست کاری به نام دن میلمن است که برای مسابقات المپیک آماده می شود. نقش این ژیمناست کار را اسکات مکلوویچ بازی می کند. فیلم ساخته ویکتور سالوا است.این اثر باعث می شود ناامیدی و یاس در شما از بین برود.

3-دست نیافتنی‌ها – The Intouchables

این فیلم کمدی و درام محصول سال 2011 در فرانسه است.کارگردانان فیلم الیور ناکاشه و اریک تولدانو هستند.داستان فیلم نویسنده پولداری است که به دلیل سقوط با چتر از گردن به پایین فلج می‌شود و برای پرستاری از خود مردی را استخدام می نماید و بعد از آشنایی با او اخلاق بدش عوض می شود.

4- زندگی خصوصی والتر میتی – The Secret Life of Walter Mitty

این فیلم فانتزی ساخته بن استیلر است و محصول سال ۲۰۱۳ می باشد.داستان فیلم درباره والتر میتی است که در مجله معروفی به عنوان مسوول بایگانی عکسهای مجله فعالیت می کند.بن استیلر،کریستن ویگ و شان پن از بازیگران فیلم هستند.

5- درخشش ابدی یک ذهن پاک – Eternal Sunshine of the Spotless Mind

این فیلم زیبا ساخته میشل گوندری است.فیلم در سال 2004 تولید شده است.جیم کری و کیت وینسلت، بازیگران اصلی فیلم هستند.فیلمنامه این فیلم زیبا را چارلی کافمن نوشته است.این اثر قطعا از تجربه های خوب فیلم دیدن شما خواهد شد.. این فیلم می خواهد بگوید که در زندگی نمی توان مثل راینه از دکمه حذف استفاده نمود.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده