بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» معرفی فیلمهای حال خوب کن تاریخ سینما

معرفی فیلمهای حال خوب کن تاریخ سینما

معرفی فیلمهای حال خوب کن تاریخ سینما

آوازخوان حرفه‌ای (۲۰۱۲)

این فیلم در ژانر کمدی تولید شده است و روایتگر قصه چندین آوازخوان کم سن وسال است که در بین حریفان متعدد می کوشند جایگاهی برای خود دست و پا کنند. از جمله هنرپیشه های این فیلم می توان به آنا کاندریک اشاره کرد. در این فیلم این دسته آوازخوان با حریفان خود روبرو می شوند و فضایی کمیک و جذاب خلق می کنند.

طلوع افتاب در لیت (۲۰۱۳)

این فیلم در واقع یک اثر موزیکال است که بر پایه آهنگ های برادران اسکاتلندی تولید شده است. این آهنگ سازان به پیاده روی های طولانی شهره بودند. فیلم خیلی جالب و جذاب به چشم نمی آید، با این وجود آن را باید دید، چون اثری خوش ساخت می باشد و ممکن است دیدگاهتان را تغییر دهد.

سوپ اردک (۱۹۹۳)

این فیلم ماندگار جزء آثار درخشان کمدی تاریخ سینماست که کارگردانی آن را برادران مارکس به عهده داشته اند. قصه فیلم راجع به دیکتاتوری است که به علل شخصی در کشور مجاور جنگی ایجاد می کند، قصه این اثر به رویدادهای زمان کنونی شباهت دارد ولی می توان در عوض گریستن با دیدن آن به خنده افتاد.

بالا (۲۰۰۹)

فیلم بالا قصه تنهایی مرد مسنی است که از آغاز قصه کودکی او و زنش، ازدواج کردن این دو و آن گاه مرگ همسر این پیرمرد را می بینیم. ولی در قسمت دیگر فیلم که جذاب تر می باشد، رفاقت این پیرمرد خسته و دل مرده و پسر کوچولوی منزوی را به نظاره می نشینیم که با یکدیگر سفری را شروع می کنند.

بیلی الیوت (۲۰۰۰)

نقطه عطف قصه های اثر گذار وقتی می باشد که شخصی ندار و نیازمند به آرزوهایش می رسد، آرزوهایی که محال به نظر می آیند. این مسئله در واقع همان نکته ای است که در فیلم بیلی الیوت اتفاق می افتد. یک کودک که در جنوبی ترین بخش شهری معدنی متولد شده است و اوضاع مناسبی ندارد، تصمیم مهم برای زندگی خود می گیرد.

بعضی‌ها داغشو دوست دارن (۱۹۵۹)

این فیلم جزء آثار مطرح و ماندگار بیلی وایلدر است. یکی از برگ برنده های فیلم اجرای خوب آن است. مریلین مونرو بازیگر فقید سینما در این اثر به خوبی ایفای نقش کرده است. داستان فیلم درباره دو نوازنده فقیر و نیازمند می باشد که برای دور بودن از دسترس گانگسترها لباس زنانه به تن می کنند و هر دو هم به مریلین مونرو دل می بازند. جک لمون و تونی کرتیس از دیگر بازیگران فیلم هستند.

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

بیب (۱۹۹۵)

حیوانات ناطق همواره جذاب و دلپذیر بوده اند. این فیلم را کریس نونان کارگردانی کرده است. قصه فیلم درباره بچه خوکی می باشد که دوست ندارد غذای مزرعه دار باشد و لذا گوسفندان را به اتحاد با خود فرا می خواند. فیلم بسیار سرگرم کننده می باشد و دارای جلوه های ویژه جذابی است.

بزرگ (۱۹۸۸)

قصه پسر جوانی که آرزو می کند سالخورده و مسن شود و به تام هنکس مبدل می شود. این فیلم گوشزد می کند که همواره باید از شرایط زندگی خویش خرسند باشیم و برای فردا عجله و نگرانی نداشته باشیم. هنکس در این فیلم درخشان عمل کرده است.

بودن و داشتن (۲۰۰۲)

این فیلم به طور مستند تولید شده و بسیار تاثیرگذار است تا جایی که موجب گریه شما می شود. معلم مردی در کشور فرانسه، از دانش آموزان گوناگونی محافظت می کند. قصه فیلم به ما یاد می دهد که چطور یک شخص قادر است روی زندگی دیگران اثرگذار باشد.

راز بزرگ (۱۹۸۴)

یک فیلم مفرح که با دیدن آن حال خوشی به شما دست می دهد. فیلم راز بزرگ مطلب آموزنده ای برای شما به همراه ندارد. این فیلم طنز که در دهه هشتاد میلادی تولید شده است در مورد ماموری مخفی می باشد که سعی دارد دانشمندی را از چنگال نازیها رها کند، گروهی بزرگ که اشخاص جالبی در آن به چشم می خورند.

میس سان ‌شاین کوچولو (۲۰۰۶)

قصه یک خانواده ناخوش که دختر خردسال آنها قصد دارد در یک مسابقه حضور پیدا کند و به همین خاطر سفری را شروع می نمایند. به مرور زمان اتحاد میان افراد این خانواده عمیق تر می شود و در نهایت به این نکته می رسیم که خانواده های گوناگونی با مسائل زیادی روبرو می شوند ولی در پایان در می یابیم هیچ افرادی بهتر از خود خانواده مان، ما را به خوبی نمی شناسد.

توتسی (۱۹۸۲)

قصه این فیلم ماندگار در مورد بازیگری به اسم مایکل است که موفق به یافتن کاری نمی شود، بنابراین به فکرش می افتد لباس زنانه به تن کند تا ایفاگر نقش زنان باشد. در سرتاسر فیلم رویدادهای جذابی پیش می آید که حال و هوایتان را تغییر می دهد. بازیگر این نقش داستین هافمن است که به خوبی ایفای نقش کرده است.

رستگاری در شائوشنگ (۱۹۹۴)

حتما تا به حال نام این فیلم مشهور به گوشتان خورده است. این فیلم جزء آن دسته فیلمهایی است که قطعا باید ببینید. فرانک دارابونت رستگاری در شائوشنگ را در سال ۱۹۹۴ کارگردانی کرده است. از ستارگان فیلم می توان به تیم رابینز و مورگان فریمن اشاره کرد.

به نقل از وبسایت پروشات



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده