دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» معرفی فیلمهای الهام بخشی که نگاهتان به زندگی را تغییر می دهند(2)

معرفی فیلمهای الهام بخشی که نگاهتان به زندگی را تغییر می دهند(2)

معرفی فیلمهای الهام بخشی که نگاهتان به زندگی را تغییر می دهند(2)

6- میس سان شاین کوچولو – Little Miss Sunshine

میس سان شاین کوچولو فیلمی به کارگردانی مشترک جاناتان دیتن و والری فریس می باشد این فیلم محصول 2006 است. گرگ کینر و استیو کارل از بازیگران این فیلم هستند.فیلم می خواهد بگوید که مسیر رسیدن به هدف اهمیت دارد نه خود آن. این فیلم نامزد چهار جایزه اسکار شد و دو جایزه بهترین نمایشنامه و بهترین نقش مکمل مرد را برد.

7- به دیگری نیکی کن – Pay It Forward

به دیگری نیکی کن فیلمی درام به کارگردانی میمی لدر است. این فیلم محصول 2000 می باشد.کوین اسپیسی، هلن هانت و هالی جوئل آزمنت از جمله بازیگران فیلم هستند.در روز نخست مدرسه یک معلم درس علوم اجتماعی از شاگردانش درخواست می کند به این بیندیشند که چطور می توانند دنیا را تغییر دهند.

8-صبحانه در تیفانی – Breakfast at Tiffany’s

این فیلم را بلیک ادواردز کارگردانی کرده است. فیلم محصول سال 1961 می باشد.فیلم داستان دختر جوانی را روایت می کند که تنها زندگی می‌کند.آدری هپبورن بازیگر این فیلم است.

9-به‌ سوی طبیعت وحشی – Into the Wild

به سوی طبیعت وحشی فیلمی به کارگردانی شان پن است.این فیلم محصول 2007 می باشد منظره های جذاب و آرامش فیلم باعث می شود تا مشکلات مان را فراموش کنیم

10-آگوست راش – August Rush

آگوست راش فیلمی به کارگردانی کرستن شریدان است. فیلم در سال 2007 ساخته شده است.داستان فیلم درباره یک مرد و زن نوازنده است که می خواهند با هم ازدواج کنند و با موانعی روبرو می شوند. فردی هایمور، کری راسل و جاناتان ریس میرز از بازیگران فیلم هستند.





فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده