دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» 3 بازی جهان باز که با بی‌توجهی روبرو شدند

 3 بازی جهان باز که با بی‌توجهی روبرو شدند

3 بازی جهان باز که با بی‌توجهی روبرو شدند

1) The Saboteur

در نسل هفتم، اثری توسط الکترونیک آرتز به نام The Saboteur انتشار یافت که شباهتی با بقیه آثار این شرکت نداشت. قصه بازی شما را به فرانسه‌ای می‌برد که در جنگ جهانی دوم توسط نازی‌ها اشغال شده است. شما نقش یک خراب کار را در بازی ایفا می کردید و هدف‌تان نابودی پایگاه‌های نظامی نازی‌ها بود. با این حال، چیزی که بیش‌تر از همه نظر هر کسی را به The Saboteur جلب می‌کرد، استایل گرافیکی جذاب بازی بود که حال هوای آن دوره از تاریخ فرانسه را تصویر می‌کرد، بلکه جلوه زیبایی به بازی می‌داد. تمام دنیای The Saboteur، سیاه و سفید طراحی شده بود. اما با آزاد نمودن هر منطقه بازی از شر نازی‌ها، جهان The Saboteur شکلی زیبا به خود می‌گرفت The Saboteur با همه ایراداتش، یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها الکترونیک آرتز در نسل هفتم بود.

2) Stalker: Shadow of Chernobyl

قبل از اینکه سری بازی‌های مترو به بازار بیایند، این Stalker: Shadow of Chernobyl بود که دنیای غمگین روسیه پس از حادثه اتمی را به زیبایی تصویر می کرد. بازی بقا محوری که دنیای بزرگی داشت و با جزئیات تمام، فضای خفقان‌آور یک برهوت خالی از ‌سکنه را نمایش می داد. بازی محیط‌های مختلفی داشت که در هر جای آن چیز جدیدی می‌دیدید. پوشش‌های گیاهی متفاوت، آب و هوای متغیر و اسراری که در جای‌جای جهان بازی پنهان گشته بود، همه اینها شما را برای زیر و رو کردن نقشه Stalker: Shadow of Chernobyl مشتاق می‌کردند. البته Stalker: Shadow of Chernobyl اکنون یک بازی نسبتا قدیمی محسوب می شود و تنها می‌توانید آن را روی پی‌سی بازی کنید.

Dragon’s Dogma (3

Dragon’s Dogma یک بازی اکشن نقش آفرینی دوست داشتنی است که توسط هیدیاکی ایتسونو خلق شده است. Dragon’s Dogma جهان بزرگی دارد که در هر گوشه‌اش می‌توانید چیز جدیدی پیدا کنید، با غول‌های بزرگ مبارزه کنید و در مقبره‌های قدیمی دنبال آیتم‌های ارزشمند باشید. دنیای Dragon’s Dogma زیبایی مخصوصی هم داشت که به دلیل نحوه عرضه بازی توسط کپکام، خیلی‌ها نتوانستند آن را ببینند.

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

منبع/ویجیاتو


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده