بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پلی استیشن 5 بعضی از بازیهای نسل گذشته را «سریع‌تر و با فریم ریت بیشتر» اجرا می‌کند

پلی استیشن 5 بعضی از بازیهای نسل گذشته را «سریع‌تر و با فریم ریت بیشتر» اجرا می‌کند

پلی استیشن 5 بعضی از بازیهای نسل گذشته را «سریع‌تر و با فریم ریت بیشتر» اجرا می‌کند

پلی استیشن 5 از تقریبا ۹۹ درصد بازی‌های پلی استیشن 4 پشتیبانی می نماید ولی این قابلیت در مورد پلی استیشن‌های ۱ و ۲ و ۳ صدق نمی‌کند. سونی اکنون بار دیگر قول داده است بعضی بازی‌های نسل قبلی روی پلی استیشن 5 «سریع‌تر و با فریم ریت بیشتر» اجرا گردند.

سونی پیش از این هم اشاره کرده بود که قابلیت Backward Compatibility پلی استیشن 5 این اجازه را می‌دهد تا بعضی بازی‌های نسل قبلی پیشرفت گرافیکی و اجرای بهتری داشته باشند.

اخیرا مطلبی در وب سایت رسمی پلی استیشن انتشار یافته که بیان می کند«بعضی» بازی‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن وی‌آر روی کنسول تازه سونی عملکرد سریع‌تری خواهند داشت.

اینکه سونی گفته «بعضی» بازی‌ها به این قابلیت‌ها دسترسی دارند، معلوم نمی‌کند چند بازی یا کدام بازی‌ها. لذا باید در انتظار انتشار یافتن اطلاعات و جزئيات دقیق‌تر در این باب از سمت سونی باشیم.

اخبار حکایت از این دارد که رقابت بین نسل نهم کنسول‌ها داغ‌تر از هر وقت دیگری است و واقعا هیچ کس نمی‌داند برنده میدان کیست.سونی و مایکروسافت برای عرضه کنسول‌هایشان مشترکات زیادی داشته‌اند و اختلافات هرکدام خاص بوده است. به همین خاطر، انتخاب کردن برای بسیاری از گیمرها و کاربران در نسل جدید سخت خواهد بود.

زمان عرضه کنسول پلی استیشن 5 در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) در دو مدل دیسک‌دار (۴۹۹ دلار) و دیجیتال (۳۹۹ لار) به صورت جهانی خواهد بود.

بازی مخفی دایرکت اینستاگرام! مطلب مرتبط بازی مخفی دایرکت اینستاگرام!

منبع/ ویجیاتو



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده