خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تام کروز سال بعد برای فیلم‌برداری راهی فضا می‌شود

تام کروز سال بعد برای فیلم‌برداری راهی فضا می‌شود

تام کروز بازیگر معروف هالیوودی و داگ لیمان (کارگردان) در اکتبر ۲۰۲۱ توسط یک فضاپیمای اسیپس‌ایکس راهی فضا می شوند.

یک خلبان به نام مایکل لوپز قصد دارد تام کروز و داگ لیمان را به بیرون از جو زمین ببرد؛ اخبار منتشر شده نشان می‌دهد یک مهمان دیگر نیز همراه آن هستند.

اسپیس‌ایکس که متعلق به ایلان ماسک است، مسئول اصلی این پروژه است و با Axiom Space ارتباط مستقیمی دارد. Axiom Space در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و می‌خواهد به اولین کمپانی در دنیا تبدیل شود که یک ایستگاه فضایی تبلیغاتی (Commercial) دارد و به ایستگاه فضایی بین‌المللی متصل است.

معلوم نیست سفر کروز و همکارش در اکتبر ۲۰۲۱ به فضا یک سفر برای آمادگی و انجام کارهای پیش‌تولید است و یا جهت فیلم‌برداری صورت می‌گیرد.

استودیو یونیورسال تا به الان حدود ۲۰۰ میلیون دلار برای این فیلم کنار گذاشته و قرار است آن را با همکاری اسپیس ایکس و ناسا بسازد. کریستوفر مک‌کوایر که فیلم‌های Mission Impossible را ساخته، در بین تهیه‌کنندگان فیلم جدید تام کروز است.

کروز به انجام بدلکاری‌های خودش معروف است و تاکنون کارهای بسیار خطرناک و عجیبی کرده، اما رفتن به فضا می‌تواند بزرگ‌ترین چالش زندگی حرفه‌ای او باشد.

در اخبار مرتبط با سینما و فضا، چندی پیش هم آمده بود فیلم Fast & Furious 9 شامل صحنه‌هایی در بیرون از جو زمین خواهد بود. این فیلم به قصد اکران در تاریخ ۲ آپریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است

منبع/ ویجیاتو


تگ ها :   فیلم سینما اخبار
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده