خرید از سراسر دنیا


» سامسونگ ارزان‌ترین گوشی 5G خود را در آینده نزدیک روانه بازار می‌کند

سامسونگ ارزان‌ترین گوشی 5G خود را در آینده نزدیک روانه بازار می‌کند

سامسونگ ارزان‌ترین گوشی 5G خود را در آینده نزدیک روانه بازار می‌کند

درحالیکه زمان زیادی از رونمایی تراشه‌ی جدید اسنپدراگوان 750G کوالکام نمی‌گذرد؛ معلوم شده است که گلکسی A42 مدل 5G ازجمله اولین محصولات این تکنولوژی است.

سامسونگ تاکنون گوشی‌های هوشمند بسیاری با مودم 5G به بازار آورده است؛ اما یکی از نکات این محصولات قیمت گران آن‌هاست. هنگامی که بازار تلفن‌های هوشمندی سازگار با فناوری ارتباطات 5G را می بینیم، کمتر به محصولی از شرکت کره‌ای برمی‌خوریم که قیمت نسبتا ارزان‌تری از جاهای دیگر داشته باشد. این مسئله به‌زودی تغییر می‌کند؛ زیرا سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمندی که دارای تراشه‌ی اسنپدراگون 750G است به بازار عرضه کند؛ تراشه‌ای که مودم 5G نیز دارد

اکنون وقت آن رسیده است تا اطلاعات بیشتری از اخبار گلکسی A42 مدل 5G کسب کنیم. در اخباری که اخیرا فضای مجازی را انباشته است، به بنچمارکی از گلکسی A42 مدل 5G برمی خوریم که طبق آن، ساخته جدید سامسونگ از تراشه‌ی اسنپدراگون 750G قدرت می‌گیرد. وقتی گلکسی A42 مدل 5G سامسونگ معرفی شد، هنوز تراشه‌ی اسنپدراگون 750G کوالکام رونمایی نشده بود و ممکن است به‌همین‌دلیل، مقام‌های کمپانی کره‌ای دریافتند که اطلاعاتی از تراشه‌ی استفاده‌شده در آن منتشر نکنند.

اسنپدراگون 750G تراشه‌ای برای محصولات میان‌ردهمی می باشد که از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۱۹ بهره می برد. پردازنده مرکزی این تراشه شامل دو خوشه است: خوشه‌ای دارای دو هسته با فرکانس ۲/۲۱ گیگاهرتزی و خوشه‌ی دیگر که دارای شش هسته با فرکانس ۱/۸ گیگاهرتزی است.

منبع : زومیت



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده