بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 10 معلم به یاد ماندنی فیلمهای سینمایی

10 معلم به یاد ماندنی فیلمهای سینمایی

10 معلم به یاد ماندنی فیلمهای سینمایی

معلم‌ها در عالم سینما به طور معمول افراد الهام‌بخش و دلسوزی هستند که با کشف استعداد و توانایی بچه‌های بازیگوش مسیر زندگی‌شان را برای همیشه عوض می کنند اما معلم‌های متفاوت‌تری هم در عالم سینما می یابیم که اتفاقات و داستانهای غیرمنتظره‌ای را شکل می دهند. در ادامه مقاله به سراغ داستان‌های 10 معلم خاص و متفاوت آثار سینمایی رفته ایم؛ با ما همراه باشید.

مایکل داگلاس در Wonder Boys

قصه فیلم در مورد نویسنده‌ای پریشان و دلسردی می باشد که به‌عنوان معلم به مدرسه‌ای داخل می‌شود. او اکنون باید علاوه بر مواجهه با چالش‌های فردی که برای پایان دادن به دومین رمانش با آن‌ها مواجه است مسائل و مشکلات یکی از دانش‌آموزان خود را نیز حل کند

جی کی سیمونز در Whiplash

«ترنس فلچر» یکی از پرآوازه ترین اساتید موسیقی جاز در هنرستان شفر است. شیوه خاص تدریس و عصبانیت کنترل‌شده به‌عنوان شیوه اصلی تعلیم چیزی است که او را به یکی از به یاد ماندنی ترین معلم‌های عالم سینما تبدیل نموده است.

آرنولد شوارتزنگر در Kindergarten Cop

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

آرنولد ترمیناتور این بار نقش یک مربی مهدکودک را در این فیلم ایفا می کند. دیدن شخصیت آرام شوارتزنگر به همراه سکانس‌های اکشن به آسانی قابل گذشتن نیست.

رایان گاسلینگ در Half Nelson

این فیلم یکی از درخشان ترین بازیهای «رایان گاسلینگ»است. این فیلم تصویر صریحی از زندگی مدرن آمریکا را به نمایش می گذارد. کارگردان این فیلم درام رایان فلک است.

جک بلک در School Of Rock

«جک بلک» محبوب در مدرسه راک معلم جذابی است که به طور ناخواسته وارد مسیر تدریس می گردد و استعداد پنهان برخی از بچه‌های کلاس در موسیقی راک را کشف می نماید. دیدن این فیلم زیبا و بانمک و جالب را از دست ندهید.

سیدنی پوآتیه در To Sir, With Love

«سیدنی پوآتیه» یک مهاجر گویان به بریتانیا می باشد. او مجبور است در مدرسه‌ای نه چندان خوش‌نام در لندن تدریس کند. یک مدرسه‌ که در آن باید با خشن بودن، نژادپرستی و بی میلی دانش آموزان مقابله نماید و آن‌ها را به مسیر صحیحی راهنمایی کند. این فیلم بر طبق زندگی واقعی «ای آر بریت‌ویت» تولید شده است.

پری کینگ در Class Of 1984

«اندرو نوریس» با شوق بسیار جهت تدریس موسیقی عازم مدرسه لینکلن می‌شود اما این شور و شوق با رخدادهای عجیب فورا فروکش می‌کند. در حقیقت اندرو به مدرسه‌ای پر از جنایت و وحشت داخل شده است و باید علاوه بر راهنمایی بچه‌های مستعد در ارکستر مدرسه، جهت نجات زندگی‌اش هم بکوشد.

جان کلیز در Clockwise

«جان کلیز» در این ساخته سینمایی نقش مدیر منضبط و به‌شدت وقت‌شناسی را ایفا کرده است که به‌عنوان رئیس کنفرانس مدیران دبیرستان‌ها برگزیده می‌شود ولی در روز برگزاری کنفرانس از قطار جا مانده و به داستانها و مصایب بسیاری مبتلا می‌شود.

رابین ویلیامز در Dead Poets Society

«رابین ویلیامز» در فیلم زیبا و اثرگذار انجمن شاعران مرده، یک معلم ادبیات خاصی است که با نظرات و شیوه تدریس خاص خود، مسیر زندگی دانش‌آموزان خود را عوض می کند. دیدن این فیلم زیبا با بازی درخشان «رابین ویلیامز» را هرگز از دست ندهید.

هریسون فورد در Indiana Jones

از تعلیم و آموزش در دانشگاه تا ماجراجویی‌هایی که هریسون فورد در این فیلم به دنبال آن می رود، نباید غافل شد. دکتر هنری والتون استاد دانشگاهی می باشد که علاوه بر شغل اصلی‌اش باستان‌شناس ماجراجویی است.

منبع: top10 films


تگ ها :   فیلم سینما معلم

بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده