خرید از سراسر دنیا


» معرفی فیلمهای برتر کمدی قرن 21

معرفی فیلمهای برتر کمدی قرن 21

معرفی فیلمهای برتر کمدی قرن 21

۱. در حلقه – ۲۰۰۹ – IN THE LOOP

این فیلم کمدی درون مایه سیاسی دارد و به جهت شوخی با جهان سیاست لحظات مفرح و کمیکی را خلق می کند. به وجود می‌آورد. در حلقه راجع به رهبری ایالات متحده و انگلیس در جنگ خاورمیانه است. در این‌ میان کسانی هم پیدا می شوند که با این رویارویی موافق نیستند. اجرای بازیگران فیلم فوق العاده است . این بازیگران بااستعداد توانایی خود را در ایفای نقش کمدی به هنگان ثابت کردند. نکته دیگر فیلم زبان و دیالوگهای آن است که جالب و کمیک از آب درآمده است.

۲. فریب کاری – ۲۰۱۹ – The Hustle

اگر می خواهید لحظات مفرحی را سپری نمایید به شما تماشای این فیلم زیبا را توصیه می کنیم. فیلم “فریب کاری” روایتگر داستان دو زن کلاهبردار می باشد که هر یک از اینها به روشهایی منحصر به فرد از دیگران سرقت می کنند. در ادامه با رویدادهایی که پیش می آید، این دو زن با هم همکار می شوند و با هم رقابت می کنند.پیش بینی قصه فیلم خیلی دشوار است.

۳. بورات – ۲۰۰۶ – BORAT

بورات یک فیلم کمیک خنده‌دار راجع به بورات است. بورات راوی قصه روزنامه‌نگاری از قزاقستان می باشد که فرصت خوبی برای رفتن به آمریکا و تدارک دیدن یک گزارش برای او فراهم می‌شود. او متولد قزاقستان می باشد و در این کشور هم بزرگ شده است و لذا در مورد آمریکا خیلی اطلاعات ندارد. بنابراین برخورد وی با آمریکایی ها لحظات بانمکی را به خلق می کند. سادگی بورات موضوع مهم این اثر می باشد فیلم بی اطلاعی فرهنگی نقش اصلی داستان را محور کار خود قرار داده و در شوخیهای موهن، بی باک عمل کرده است.

۴. خیابان جامپ شماره ۲۱ – ۲۰۱۲ – ۲۱ JUMP STREET

این فیلم نمونه بازسازی شده یک سریال قدیمی است. خیابان جامپ شماره ۲۱ آکنده از لحظات طنز و مفرح است و روایتگر قصه دو افسر پلیس است. این دو نفر به شکل پنهانی داخل یک دبیرستان می‌شوند تا بتوانند یک باند مجرم را که در زمینه مواد مخدر فعال هستند دستگیر کنند. چنینگ تیتوم و جونا هیل از بازیگران خیابان جامپ شماره ۲۱ هستند.

۵. هشت یار اوشن – ۲۰۱۸ – Ocean’s ۸

قصه “هشت یار اوشن” یا Ocean’s ۸ درباره فردی به نام “دبی اوشن” است که به قصد سرقتی بزرگ، به دنبال یافتن گروهی حرفه ای است. در این فیلم ستارگانی همچون ساندرا بولاک و کیت بلانشت بازی می کنند. داستان فیلم جذاب است و لحظات جذابی را برایتان خلق می کند. دیگر نکته مثبت فیلم شخصیت پردازی کاراکترهای آن است. آن هتوی یکی دیگر از ستارگانی است که در این فیلم جذاب بازی می کند.

۶. مجرد چهل ساله – ۲۰۰۵ – THE ۴۰-YEAR-OLD VIRGIN

استیو کارل خیلی خوب توانسته ایفاگر نقشی باشد که به او سپرده شده است. او در این فیلم نقش مردی مجرد را که چهل‌ سال سن دارد، به خوبی بازی می کند. دوستان وی که از اوضاعش آگاه می‌شوند سعی می کنند به او کمک کنند. مجرد چهل ساله فیلمی دوست داشتنی است و تماشای آن را به شما توصیه می کنیم.

۷. مردان خوب – ۲۰۱۶ – The Nice Guy

این فیلم گزینه خوبی برای دوستداران ژانر کمدی است. مردان خوب در سال ۲۰۱۶ تولید شده است. راسل کرو و رایان گاسلینگ در این فیلم درخشان و متفاوت ظاهر شده اند که این مسئله تبدیل به یکی از نقاط قوت این فیلم هم شده است. قصه فیلم در ظاهر روایتی جنایی و اسرارآمیز دارد که در دهه ۷۰ میلادی رخ می دهد ولی با پیگیری دو کارآگاه فیلم، داستان فیلم به مرحله تازه ای وارد می شود.

۸. شان می‌میرد – ۲۰۰۴ – SHAUN OF THE DEAD

شان می‌میرد هم فیلم دیگری است که در این لیست جای می گیرد و در طول نود دقیقه شما را می خنداند. سایمون پگ در نقش مردی بازی می کند که در زندگی خود به مشکل برخورده و قصد دارد عشق پیشین خود را برگرداند. در این گیر و دار اهالی شهر وی مبدل به زامبی شده‌اند و کارهای ترسناک می کنند. همه این موارد از شان می‌میرد یک فیلم جذاب و جالب ساخته است.

۹. لیدی برد – ۲۰۱۷ – Lady Bird

فیلم هایی که با محوریت بالغ شدن و ورود به دوره بزرگسالی تولید شده اند غالبا مقداری سخت و درک ناشدنی اند، ولی فیلم “لیدی برد” با زیبایی تمام، مسائل یک دختر جوان که آرزویش اینست که در یک دانشگاه مهم درس بخواند را جلوی دوربین می برد. از نقاط قوت فیلم بازی درخشان سورشا رونان در این فیلم است.

۱۰. با عشق، سایمون -۲۰۱۸- Love, Simon

این فیلم به کارگردانی گرگ برلانتی ساخته شده است. سایمون یک نوجوان عادی است که خانواده ای گرم و دوستانی صمیمی دارد، او در دوره دبیرستان تحصیل می کند تا اینکه یک روز .... این فیلم یک کمدی ویژه نوجوانان است که از دیدن آن لذت می برید. بازیگر اصلی فیلم نیک رابینسون است که در نقش سایمون بازی می کند. کاترین لانگفورد و الکساندرا شیپ از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

به نقل از وبسایت پروشات

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده